Onsdag

Igår drog jag med mig syrran på bio. Det blev såklart "Män som hatar kvinnor", jag har läst alla böckerna och älskar dem. Mötte upp henne i Lund efter jobbet och käkade inna bion började. Den var verkligen så bra som alla säger, den var grym! En mysig tisdagkväll med systeryster...

Vaknade till halv sju imorse av att Patrik kom in i sovrummet med kläder och allt. Han hade somnat på soffan på kvällen och vaknade på morgon av tvn haha, han är för söt. Sen kunde vi ligga och halvsova fram till elva innan det var dags att stiga upp. Har även varit träning ikväll, en rolig sådan med inviduell teknik, finter och sånt skoj. Sen blev det mycket spel, tre mot tre vilket är grymt jobbigt. Patrik fick hoppa in och stå i mål då vi bara hade en målvakt idag, han var katastof :)

Just nu sitter jag i soffan och tittar på fotboll med Patrik och Tulle. Dem dricker massa öl då dem båda är lediga imorgon. Sen ringde Pagge också idag, vi ska på stor maskeradfest den 14 mars. Det är en från Dalhem som fixar och det ska dit grymt mycket folk så det lär bli riktigt skoj. Vi har kommit på vad vi ska klä ut oss till nu, vi kommer vara grymt snygga :D


GODKVÄLL

vfda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0