Söndag

Igår var det som sagt match mot Vinslöv och det blev vinst med 33-17. Att dessutom alla i vårt lag gjorde mål och glädjen var på topp gjorde matchen ännu roligare. När jag kom hem sen så var det dags att fixa mat. Det blev bakad potatis med massor av grönsaker och såser, grymt gott. Vi satt och myste till melodifestivalen och konstaterade att låtarna inte var något vidare bra. Jag somnade som vanligt i patriks knä, vilket alltid är lika mysigt :)

Idag står det också handboll på schemat. Ska hjälpa Frida att hålla i en skånelagsträning för pojkar födda 1995. Vi ska vara i Flyinge och ha hand om ca 60 pojkar. Det ska faktiskt bli kul att hoppa i tränarrocken igen. Håller just nu på att göra en maffig sallad jag kan ta med mig.

Ha en underbar dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0