Tisdag

Har varken hunnit eller orkat skriva i bloggen på ett tag. Har varit fullt upp ett par dagar nu men det är kul det med. Just nu sitter jag utslagen i soffan och tittar på Mästarnas mästare, riktigt bra faktiskt. Är verkligen helt i både kropp och knopp. När jag kom hem från jobbet så råstädade jag hela köket, la in och fixade med tvätten och lagade mat både till idag och imorgon. Nu blir det bara mys i soffan, blir dock ensamt då Patrik ska ner till stan och kolla på fotboll med sina kompisar.

Har även börjar läsa "När livet stannar" som är skriven av Malin Sävstam. Den är så otroligt bra och handlar om en mamma som förlorade två av sina tre barn, sin man och tre nära vänner i tsunamin i Thailand. Hon skriver så bra och om sorgen och kaoset som uppstod. Ska erkänna att jag gråter varje gång jag läser den men jag älskar böcker som berör. Jag rekomenderar den verkligen, läs den !

nwvij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0