Torsdag

Tiden rullar iväg mellan gångerna jag hinner skriva och det har faktiskt hänt en del sen sist. Jag har fått nytt jobb! Eller nytt och nytt det är på djurparken där jag jobbat två sommrar i rad men i år blir det som arbetsledare och det ska faktiskt bli riktigt kul. Jag börjar antagligen redan i maj, enda problemet blir hur jag ska lösa det med pendlingen. Borde skaffa mig en liten bil, får kolla upp det :)

Idag så hade Patrik och Tulle lagat mat. Det blev ugnsbakad falukorv och mos, men eftersom jag inte tycker om det fick jag köttbullar, potatis och brunsås vilket var riktigt gott. Sen kom Pagge också ikväll och hälsade på, så vi har myst här i vår soffa allihopa. En skön och slapp torsdagkväll alltså.

Igår var det ju våffeldagen och vi gräddade våfflor i massor här hemma. Vi införskaffade oss ett nytt och fint våffeljärn. Våfflor är verkligen underskattat, det är ju hur gott som helst. Med lite grädde och hallon på toppen, mums!

Har även börjat planera upp helgen. Nu när handbollssäsongen är över får man ju mycket mer tid över på helgerna. Så får äntligen mer tid åt att träffa mina underbara vänner. Nä nu har Patrik somnat här i soffan som vanligt, han snarkar jättemycket så får nog dra in honom i sovrummet snart...

Sov gott !

cb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0