Helgen


Igår tillbringade jag dagen i Hörby. Det var stomatch i lågehallarna då Lågans herrar skulle kriga om en direktplats till div 1. Det var fullsatt på läktarna och det kändes som om hela hörby var där. Blev en spännande match och killarna klarade det och tog steget upp. Hörby har nu för första gången ett lag i näst högsta serien, helt sinnes !

Efter matchen åkte jag, Patrik och Emma hem till Frida och Anders. Det blev god mat och massa snack och skratt. Särskilt rolgt att få träffa Emma som jag inte träffa på så länge. Hon gör mig glad och jag mår bra i hennes sällskap. Måste ta mig i kragen och åka upp till Sthlm snart... Älskar sånna kvällen när man myser och umgås med härliga människor, får vi fixa snart igen.

Patrik har tappat rösten. Han är helt förstörd, han som pratar i ett hela tiden får nu inte fram ett dugg. Han tycker synd om sig själv. Tänk er själv en stum försäljare hehe. Men jag måste medge att jag tycker han är grymt söt <3

Vaknade upp i Hörby imorse på mitt gamla rum. Det blev god, mysig frukost tillsammans med familjen, där vi bestämde att vi skulle åka in till nyöppnade Entre´i Malmö. Sagt och gjort satt vi oss i bilen och tillbringade eftermiddagen där. Jag som inte hade så mycket pengar hittade såklart en himla massa kläder. Har inte shoppat på jättelänge och jag bara älskar alla nya vårkläder som kommit in. Med presentkort, öppningserbjudande och lite sponsring av mina kära föräldrar kom jag ändå hem med en hel del.

w


Slitna lite kortare baggiejeans, Aprikosfärgad kjol från Gina, Randig tröja, Jeansshorts, Kort jeansjacka från MQ, Blommig skjorta från Vero Moda, Solbrillor, Mascara, Läppglans, Örhängen


Kommentarer
Postat av: Emma din bästa vän:)

den hallonrosa kjolen har jag med:) dom är assköna.

tack för helgen. saknar dig redan och vi måste ses snart. dra med dig den stumme upp och hälsa på.. vi kan ha en billig helg med bara mysa om det så ska vara:)



puss<3

2009-03-23 @ 10:40:29
URL: http://eemmmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0