Helgen

Vilken helg det har varit och jag har fortfarande inte återhämtat mig. I fredes vad Jojjo här och myste, hon var nyss hemkommen från Österrike och hade massor att berätta om äventyret nere hos våra Billings. Våra underbara tvillingar kommer snart hem och jag saknar dem enormt mycket.

I lördes var jag och Jojjo nere och gjorde stan. Vi var på jakt efter den perfekta outfiten inför kvällen. Det var nämligen dags för årets stora maskeradfest som hölls på Kockums Fritid. Kvällen blev riktigt lyckad, 200 personer, god mat, meldifestovalen på storskärm, bra musik, 20 kronors drinkar och härliga människor.

Igår mådde jag precis som jag förtjänade, alltså riktigt skit. Längesen jag var så bakfull och Patrik bara skrattade åt mig ;) Mamma, Pappa och Morfar var iallafall här och hälsade på en stund vilket alltid är mysigt. Sen när Patrik kom hem blev det pizza satt fint just då.

Nu har jag precis lagat mat, det blev köttfärssås och spaghetti vilket alltid är gott. Snart ska jag vandra ner till hallen för att genomföra kvällen träningspass. ska faktiskt bli skönt att få röra sig efter denna helgen. Hoppas bara att knäet håller :)

Bjuder på en massa bilder från maskeraden !


sf
bzfs
fgn
fb
byu
fgn
sf
dg
dgn
eth
g
fb
bvg
etgn
sfabeab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0