Dagarna som gått...

Tänkte skriva lite om vad jag har haft för mig dem senaste dagarna. I fredags så var jag med Cornelia, Karro och Josse. Vi satt hemma hos Mackan, spelade kort, drack vin och hade riktigt mysigt. Det snackades strunt hela kvällen och det måste verkligen göras om snart. Jag, Cornelia och Karro var väll hemma hos Cornelia vid två tiden på natten och låg och fnittrade ett tag innan vi slutligen somnade. Jag fick dock smyga upp tidigt för att ta mig till jobbet. Det var min första helg som ensam arbetsledare, men det gick riktigt bra.

När jag kom hem från jobb vid 7 tiden i lördes så blev det grillmys med familjen och morfar. Det blev baconlindad fläskfile´med potatis, sallad och sås, riktigt gott! Till efterrätt blev det årets första jordgubbar och jag njöt av varennda en, det är äntligen snart sommar.

Efter jobbet i söndes skyndade jag mig hem för att sedan traska bort till Emelie. En kär vän som varit bortrest i 8 månader. Det var riktigt kul att träffa henne och få höra vad hon varit med om. Har verkligen saknat henne och det är skönt att ha henne hemma igen :) Vi åt grillspett och mös oss igenom söndagskvällen.

Igår blev det en låååååååång arbetsdag så vi hade personalmöte också på kvällen. Efter 14 timmar på jobbet var jag helt slut och ville bara hem till Malmö och Patrik. När jag äntligen kom hem så blev det mys i soffan, underbart! Vad händer då idag? Jag är ledig och ska njuta av det. Ska bara slappa idag och försöka fixa lite här hemma. Emelie kanske kommer hit en runda och hälsar på. Nä nu får jag ta tag i mitt liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0