Onsdag

Efter ett par intensiva jobbdagar är man nu äntligen ledig och hemma i Malmö igen. Gårkvällen spenderades med min underbara pojkvän. Vi grillade på balkongen och myste sen till en film i soffan. Imorse var jag nere i stan ett par ärenden och nu har jag städat lägenheten. Ska snart göra lite mat och baka en kaka till ikväll. För om några timmar kommer ett par tjejer hit för lite trevligheter :)

Imorgon är det kvalitetstid med Patrik. Vad vi ska hitta på är ännu inte klart.
Vi får väll se vad som händer.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för senast! Mycket trevligt. (fast inte jag babblade mest denna gången) HAHAHA jag tror jag har hittat min överman, eller kvinna...

2009-05-24 @ 14:05:58
Postat av: Anonym

Gissa vem ;)

2009-05-24 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0