Onsdag

Igår kom det äntligen, tänk att ett litet brev kan göra en så glad. Jag pratar naturligtvis om min operationstid, jag ska opereras den 8 juni och det är ju snart. Sen är det ca 6 veckors rehab sen kan jag springa utan att ha ont. Fick panik igårkväll och sprang en runda, det gjorde ont men känslan av att få springa av sig var större, helt underbart skönt var det. Däremot har jag haft extremt ont idag, men jag får skylla mig själv ;)

Min syster hade sminkparty igår och jag var med på ett hörn. Ska ha mitt party nästa vecka här i Malmö. Märket på produkterna är Mary Kay och tjejen som håller i det är riktigt härlig. Så nästa onsdag är vi ett par tjejer som ska träffas i min lägenhet och fika, prova lite produkter och ha mysigt..

Nu har jag två lediga dagar framför mig vilket ska bli skönt. Imorgon är det en Pernilla-Och-Patrik-Dag vi ska till Ikea och kolla möbler, fika på stan och bara umgås. Fast vi bor ihop så träffas vi faktiskt väldigt sällan. Våra arbetsscheman är inte precis synkade så det gäller att passa på när man har en dag tillsammans. På fredag tror jag det bli umgänge med flickorna här i Malmö, helt underbart faktiskt.

Ikväll blir en slappekväll framför tvn. Väntar på Greys som jag bara är helt besatt av, kan inte det gå varje kväll? Patrik är iväg på fotboll och kommer inte hem på ett par timmar ännu. Snacka om att döda tid!


nbui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0