Bildspel

Igårkväll var Toss hos mig och hälsade på. Vi lagade mat, kollade film, pratade och hade en allmänt mysig fredagkväll. Är så glad att vi fortfarande har kontakten med varanndra. Det är verkligen så att dem man ville ha kvar efter gymnasiet dem har man. Nu är det lördag och det står lagfest på schemat. Ska faktiskt bli riktigt roligt. Jag ska dit lite tidigare och se SM-finalerna med mina flickor.

Tänkte faktiskt lägga in lite bilder som jag haft på lager.
Dem är tagna förra veckan och är riktigt härliga. Enjoy :)


...
Jag, Martina, Marie, Jojjo och Petter är vid bron och myser..
a
Mina fina flickor :)
fdh
Underbara Billings <3
dag
Joanna Pagmert the one and only !
vavads
Vi gjorde ringar på vattnet
fb
Världens sötaste par :)
dsb
Vi hade en Sing-Star kväll
grHT
Martina och Malin var grymma på Alias...
eoi
Veckan avslutade med bowling med blandannat dessa två :)
sf
Patrik tog fram sina bowlingkunskaper och skruvade som aldrig förr ;)
FS
Bowlar-Martina får avsluta detta lilla bildspel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0