Lite tidsfördriv...

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Fjärrkontrollen

Vad var det senaste du såg på tv?

Ser just nu på grey´s

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Meredith Grey och lite fågelkvitter, faktiskt!

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Jag var nere på Mobilia innan idag.

Vad har du på dig?

T-shirt och mjukis

Drömde du något inatt? I så fall -vad?

En drömlös natt.

När skrattade du senast?

Idag när Lukas försökte sälja en mobil till mig.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Patriks favorittavla som man inte förstår vad den föreställer.

Har du sett något konstigt på sistone?

Varje dag sker konstigheter i min omgivning. Jag slutar aldrig att förvånas...

Vad tycker du om den här utmaningen?

Utmaning??

Vilken var den senaste film du såg?

Allt flyter

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Ett jetplan som jag och mina vänner kan flyga iväg med.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag är fruktansvärt envis.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Att pengar inte skulle ha så stor betydelse som det har idag
Tycker du om att dansa?

När jag är rund om fötterna så absolut.

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Anton och Ella

Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Nej jag tror faktiskt inte det.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag måste ta en dusch
Hur mycket kontanter har du på dig?
Noll.
Favoritplanet?
Saturnus!
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh och T-shirt från Gina
Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Skolös just nu.
Vad gjorde du klockan 2 i natt?
Slog till Patrik när han snarkade
Vem skickade det senaste sms:et till dig?
Billings
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Patrik
Vilken ålder har varit bäst hittills?
Jag trivs med mitt liv just nu, jag har allt man kna begära och mer därtill!
Vad var det senaste du sa till någon?

Jag älskar dig med, vi ses sen, Puss
Vilken färg har din jacka?

Röd

Vem var senast arg på dig?

Det var nog Pappa när jag ringde och störde honom på jobbet.

Vem umgicks du med senast?

Patrik när vi lunchade nere på Mobilia

Vilken sida sover du på?

Vänster. Nästan alltid!!

Vad blir ditt namn baklänges:

Allinrep

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:

1 natt

Hur tar du dig till jobbet?

Jag kör min bettan

Vad har du för startsida på internet:

Google

Vem ringde du senast: 

Pappa

Godaste drickan till frukost?

juice

Vilken tv-serie är bäst:

Grey´s utan tvekan!

Vad är du mest rädd för i hela världen: 

Att bli alldeles ensam.

Vad har du för färg på ditt påslakan:

Lila.

Kan du ditt mobilnr utantill:

Japp det är riktigt lätt

Vem kramade du senast:

Patrik

Vad åt du senast?

En räksallad nere på Mobilia

Vilka språk talar din mamma?

Skånska

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Konstigt, för jag har inget.

Var är dina syskon just nu? 

Ingen aning

Vilken tid gick du upp imorse?  

09.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0