Bloggtorka?

Nej jag har bara inte haft en tanke på att skriva här. Som sagt ser jag inte detta som ett krav utan jag skriver när jag känner lust och ni som orkar och vill läsa är hemskt välkomna. Kan bara känna att det är skönt att få skriva av sig ibland.

Igår tog jag och Patrik vaccinet. Det gick väldigt snabbt, ingen kö alls och det kändes ingenting. Fick dock ont i armen under kvällen och jag har fortfarande lite ont om jag höjer armen högt. Jag var väldigt osäker på om jag skulle ta den eller ej men tillslut bestämde jag mig för att göra det. Dels för att jag inte har lust att ligga nersövd i en konstgjord lunga, vara massa sjuk och dels för att hindra spridningen. Många är ju väldigt rädda för biverkningarna, men som Patik sa: "Om jag kan hindra smittningen, skydda mig själv och andra genom att ha ont i armen två dagar så är det värt det". Håller med honom och ingen av oss har haft feber eller andra biverkningar vilket är skönt.

Igår skulle jag och Patrik fira vår 2-årsdag och vi planerade att vi skulle ut och äta. När vi varit runt och fixat massa saker, vaccinerat oss och hälsat på Patiks mamma så var vi ganska trötta. Vi bestämde oss istället för att mysa med en bra film och god mat. Vi gjorde en jättegod kycklingsallad med vitlöksbröd och sen åt vi pepparkakor med goda ostar, hur mysigt som hellst. Fick förresten en jättefin klocka av Patrik, jag älskar den :) Hittade en bild på den på internet, skillnaden är att min urtavla är i silver, Patrik har köpt en till sig själv i guld. Det är en sån klocka där man kan se hela klockverket, en skeleton, riktigt cool...

Tack och hej :)

mkioh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0