Äntligen helg

Match igår mot Pandora och vi vann, med tolv bollar. Riktigt kul var det att spela och skönt med vinst. Efter matchen åkte jag, mamma, morfar och Johanna och åt gott och sen åkte vi hem till mig för att fika. På kvällen åkte jag och Johanna in till Entré för att kolla på bio. Det blev "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson, den var lite läskig men bra. Johanna sov här och nu ska vi snart bege oss till Morfar som fyller år idag.

På nöjesteatern i Malmö går just nu Svensson Svensson och vi är ett helt gäng som ska in och se den i eftermiddag. Jag har hört att den ska vara riktigt bra så jag är förväntasfull :)

Smell you later !

aef


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0