Onödigt vetande om mig.

1. Är du morgon eller kvällsmänniska? Oj det är helt beroende på humör och årstid ;)
2. Tycker du om någon just nu? Tycker om många och älskar min underbara sambo. 
3. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol på bilradion.
4. Kan du alla orden i nationalsången? Haha, nej det kan jag nog faktiskt inte.
5. Vad har du i din väska? Hm, plånbok, tuggummi, läppglans, massa kvitton, bilnyckel.... och lite sånt tjafs!
6. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Det beror helt på situtationen. Men oftast är det nog Patrik jag ringer när jag är upprörd över något.
7. Vilken tid gick du upp idag? Alarmet ringde 07.150 då var det dags att åka till jobb.
8. När flög du senast och varför? För snart tre veckor sedan, hälsade på underbara Emma :)
9. Gröna eller röda äpplen? Helst hårda röda! Dom är helt klart godast.
10. Vad gör du om 5 år? Jag jobbar som lärare på en trevlig skolan.
11. Laddar du ner musik och filmer från internet? Musik, ja.
12. Vem är den senaste du åt ute med, och vad åt ni? Med min famlij, då vi var på en shoppingdag på Nova i helgen.
13. Vem ringde dig senast? Patrik
14. Vilken är din favrit serie? Geys Anatomy och Ensam mamma söker. 
15. När drack du senast alkohol?
I fredags. 
16. Är du bra på att laga mat? Ja, det tycker jag faktiskt!
17. Vad var det senaste du sa? "Vi ses sen, Hejdå"
18. Saknar du någon nu? Ja en hel del faktiskt.
19. När åt du senast en hemodlad tomat? Hahaha, va? Det var nog längesen...
20. Nämn en bok du sagt du läst, men aldrig tagit dig igenom? Haha, ja det var väl typ alla som man fick i uppgift att läsa i skolan.
21. Har du strumpor på dig nu? Japp.
22. Var vill du bo när du blir "stor"? Vet inte. Just nu trivs jag i sköna Malmö.
23. Vad vill du bli när du blir "stor"? Lärare
24. Vilken årstid tycker du bäst om? Jag anser ju att varje årstid har sin charm. Just nu njuter jag av höstens alla färger.
25. Person du beundrar? Morfar.
26. Har du fått felparkeringsböter? Japp, en grov sådan ;)
27. Vad lyssnar du på just nu? Tvn faktiskt.
28. Vad är du tacksam för? Att jag är så lyckligt lottad med världens bästa vänner, familj och pojkvän.
29. Vad gjorde du igårkväll? Jag tränade och sen hejjade jag på B-laget.
30. Tre saker du absolut inte kan göra? Jag kan absolut inte gå på händer, stå upp och pinka eller sjunga den irakiska nationalsången.
31. Hur vig är du? Beror väl lite på situationen. Hahaha. 
32. Flirtar du mycket? Hm.. jag tror att jag är en ganska flirtig person. Men har ju ganska stabilt förhållande just nu och trivs med det :)
33. Har du någon piercing? Ja i öronen och i naveln.
34. Har du någon tatuering? Nej.
35. När grät du senast? I tisdags då frustration kom ut tårar.
36. Är du en beroendemänniska? Ja, jag är beroende av sällskap. Hatar ensamheten.
37. Hur mycket shoppar du för varje månad? Det beror helt på..
38. Är lönen på ett jobb viktig? Ja, självklart är den viktig, men inte viktigast.
39. Ska du jobba imorgon? Nej imorgon är det skola som gäller.
40. Hur är du mot folk? Jag är snäll & trevlig mot dom jag vill, och inte snäll & inte trevlig mot dom jag inte vill ;)
41. Brukar du skratta för dig själv? Ofta! Haha, speciellt när jag kollar tv i min ensamhet kan jag komma på mig själv med att sitta och asgarva.
42. Favoritdryck på morgonen? Juice eller te.
43. Rakar du benen? Japp.
44. Senaste brevet du fick? Bara massa tråkiga räkningar. 
45. Vilken åldersgräns tycker du att det ska vara på Systembolaget? Egentligen 18, för jag kan inte förstå varför det är okej att supa ner sig på krogen då, men inte kunna handla själv. En sån sak som känns så jäkla typisk Sverige! 
46. Vad jobbar du med? Jag pluggar..
47. Vem såg dig naken senast? Patrik.
48. Vad gjorde du igårkväll? Jag slappade med Helena & Lolla.
49. Vad är den kommande helgens planer? På fredag blir det spel och mys med vännerna, på lördagen är det match sen är det förfest och fest med laget, ska bli riktigt kul.
50. Vad är dagens planer? Kvällens planer är mys, mys och mys. 

Kommentarer
Postat av: Marie

så kul, den här måste jag också göra :)

2009-10-15 @ 13:07:18
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0