Fredagsmys

Idag har jag varit en liten etta hela dagen. Barnen är så otroligt söta och härliga. Läraren i klassen har nu blivit min handledare och det känns jättebra. Vi satt länge och pratade om allt, hon är väldigt duktig och lätt att prata med. Fick sluta redan klockan två vilket alltid är skönt på fredagar.

Har bestämt oss för att jag och Patrik ska ha fredagsmys ikväll. Jag ska laga min absoluta favoritmat, laxfjärilar med kokt potatis, romsås och sallad. Har köpt massa godis som vi ska snaska i oss framför idol och tända ljus. Har knappt sett Patrik på hela veckan då våra scheman krockar pga träningar, jobb, utbildningar och min praktik. Så ikväll blir en lugn kväll med bara varanndra, grymt skönt <3

Någon som verkligen inte förstod mitt förra inlägg var Patrik. Han satt och läste texten om och om igen utan att förstå. Jag tycker poängen med denna text är solklar, tycker inte ni det?

Imorgon är det ju seriepremiär för min del och det ska bli grymt kul att spela. Mitt knä höll inte för spel förra veckan men nu känns det bättre och får nu vara med. Vi ska möta Pandora och jag vet inte mycket om dem alls. Har även fått reda på att mina 94-tjejer ska möta Dalhem innan vår match. Tyvärr ska vi ha samling just då men jag hoppas att jag hinner se andra halvleken, saknar dem otroligt mycke. Jag har jättesvårt att släppa dessa underbara tjejer, känns fortfarande som dem är mina tjejer, haha.

En bild från kvällen då jag och Patrik fann varanndra.
Snart två år sedan <3

cs av b


Kommentarer
Postat av: Mimman

Undra vem som var fotograf på detta fotot:)

2009-10-05 @ 16:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0