Fredagsmys

Har suttit och skrivit på min hemtenta hela dagen och jag börjar se ett slut på det. Har svarat på alla frågor nu, ska bara vidareutveckla lite på vissa punkter. Ska in till skolan på måndag för att visa mitt utkast och få lite feedback. Hade inte fixat detta utan min pluggkompis Malin. Vi bor nära varanndra och har träffats en del och hjälpts åt. Riktigt skönt att ha någon att diskutera och reflektera sin frågor med.

Har även hunnit med att städa hela lägenheten och få i mig lite mat. Nu sitter jag i soffan, tittar på tv och väntar på att Martina och Joanna ska titta förbi. Kvällen bjuder på Idol, mys och kanske lite spelande. En mysig kväll med två fina vänner. Imogon har jag inte så mycket bestämt så vi får se vad som händer :)

eg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0