Höstmys

Precis hemkommen från dagens VFT och jag fick sluta ganska tidigt, vilket var grymt skönt. Det är jag och ett par andra lärarstudenter som hamnat på samma skola och vi har verkligen funnit varanndra. Vi är verkligen inte nöjda med hur skolan har tagit emot oss. Känns som att lärarna ser oss som en börda och man känner sig mest i vägen. Men idag för första gången fick jag ett leende och en urgullig tjej som kom och frågade om jag inte ville vara hos henne. Kändes riktigt skönt att bli bekräftad och slippa vara en trasa som slängs hit och dit. Så imorgon ska jag vara i en liten etta och det ska faktiskt bli jättekul.

Igårkväll var Patrik iväg så då kom Marie och Martina hit. Vi satt och pratade i soffan med tända ljus och hade det allmänt höstmysigt. Sen blev det lite IDOL tittande och god glass till det, tack för ni kom tjejer :)

Tycker detta är en fin och höstig bild på Totte, kan sakna honom ibland..

eg


Kommentarer
Postat av: johanna

mycke fin bild som din saknade syster har tagit.

2009-10-01 @ 18:09:47
Postat av: Tomas

Grymmebild ju. Som jag inte får ihopa riktigt bara... ser ut som Totte är fotad framför en lövad vägg. Eller så är det photoshop som varit i farten igen. Men det gör ju inget !

2009-10-03 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0