Humor på hög nivå !

Om ni har möjlighet så gå och se Svensson Svensson uppsättningen på Nöjesteatern i Malmö. Den var riktigt bra och rolig. Har alltid varit förtjust i filmerna, medans min syster är lite mer besatt av allt som har med Svensson Svensson att göra. Denna gång handlade det som Gustav och Lena som ska på kärlekssemester utan massa prat om jobb och fotboll. Det lyckas väl sådär om man säger så och allt snurrar ihop sig som det bara kan göra för dem två. Jag och Patrik satt flera gånger och tittade på varanndra och bara skrattade för i flera scener känner vi igen oss fruktansvärt mycket, då Patrik också är ett stort fotbollsfan :)

När jag satt där kunde jag inte låta bli att störa mig på människor som gjorde massa konstiga ljud under föreställningen. Jag vet att vissa inte kunde rå för det med iallafall, oerhört irriterande, eller är det bara jag?

Nu har vi krypit upp i soffan med massa tända ljus och Patrik har övertygat mig om att denna, just denna fotbollsmatchen bara måste man se. Det konstiga med fotboll är att det aldrig tar slut, jag förstår inte det, de finns alltid en ny match som är nästan lika viktig om inte viktigare. Jag får helt enkelt stå ut, för snart är det veckans höjdpunkt då Ensam mamma söker börjar och då ryker allt som har med fotboll att göra. Så enkelt är det !

dsfg


Kommentarer
Postat av: Patrik

För allas kännedom. Första matchen idag var Liverpool mot de där blåa laget från london och nu kl 21,00 är det Real Madrid!!! Jag hoppas att ni där ute har förståelse för mig.. Puss

2009-10-04 @ 21:03:08
Postat av: Mimman

Jag och min Patrik var också och såg svensson svensson på nöjesteatern. Den var riktigt bra. Vi kände också igen oss lite i det bara det att jag brukar gå med på att titta på fotboll bara för jag själv är ganska intresserad. Det var kul att träffa dig idag vännen. VI ses på fredag. Puss

2009-10-05 @ 16:21:28
URL: http://mimmanstenlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0