Inspiration

Imorse klockan nio idag var jag på plats. På IMC i Malmö, för er som inte vet vad det är, så står det för Idrotts Medicinskt Center. Fick träffa en mycket duktig sjukgymnast som gjorde en helundersökning av mitt knä. Han fick fram massa nya saker och berättade vad som låg bakom smärtan, äntligen någon som kan säga vad det är. En riktigt duktig kille som jag har stor tillit till, känns riktigt skönt.

När jag kom hem igen var jag riktigt trött och slängde mig på soffan. Vaknade upp klockan tolv och bestämde mig för att ta tag i mitt pluggande. Sagt och gjort så satte jag mig ner med böckerna och min hemtenta i nästan fyra timmar. Har iallafall kommit ett steg längre och det känns skönt.

Har precis lagat mat och dagen till ära blev det pasta och köttfärsås med permesanost på. Det blev precis så gott som det låter, hehe. Snart dags att byta om sen är det dags för träning. Då får jag helt enkelt se om sjukgymnasten gjort något underverk, jag hoppas på det!

En annan kille som inspirerar mig just nu är Andreas Carlsson. Jag kan inte sluta faschineras av hans liv, måste verkligen köpa hans nya bok "Live to win". Har hört massor med intervjuer med honom den senaste veckan och jag bara älskar honom som person, can´t help it ;)

nhu

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0