Långhelg :)

Dagen började med en sovmorgon tillsammans med Patrik, det är vi inte bortskämda med så otroligt mysigt. Till sist tog vi oss i kragen och gick upp, åt frukost och satte igång och städade. Det går fort när man hjälps åt och nu är här fint och fräscht igen. Patrik skjutsade mig till skolan vid ett då vi skulle ha en tre timmars lektion med vår klass. Efter en och en halv timme tyckte vår lärare att vi var så trötta och fnittriga att vi fick gå hem. Riktigt skönt och nu har jag långhelg då jag är ledig imorgon, gottis. Helgen är planerad med massa vänner och festligheter, tror detta kommer bli en riktig höjdarhelg.

Nu har jag precis gjort våfflor med bär på, dem blev riktigt goda såhär till mellanmål. Nä nu är det dags att slappa i soffan och förhoppningsvis sova en stund. Ikväll är det träning som gäller, får se hur knäet känns. Har förresten beställt tid till ett speciellt Idrotts Medicinskt Center här i Malmö som tydligen ska vara proffs på allt som har med idrottsskador att göra, så hoppas på att det hjälper.

Puss & Kram

mko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0