Måndag..

Idag är det en typisk måndag, man känner sig sådär sliten och allt känns lite jobbigt. Har ändå haft en väldigt lugn helg men det hör väl till att man är lite deppig när det är måndag. Det var dags för mentorsmöte idag och det gick hur bra som hellst. Tycker dock det är väldigt drygt när man bara har eftermiddagslektioner, känns som dagen bara försvinner.

Nu har jag precis gjort min extremt goda kycklingwok och den ligger gott i magen. Snart är det dags för veckans första träning och jag ska ner och se hur knäet känns idag. Det svullnade upp efter matchen i fredags men känns bättre idag. Sjukt drygt med skador, kan man inte bara få spela och ha kul?

Nu ska jag kila. Tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0