Söndag.

Det är söndagkväll och helgen har som vanligt flygit iväg. Men jag tycker ändå att jag har hunnit med en hel del denna helgen, har hunnit träffa många härliga människor. Eftersom jag var ledig i fredags blev helgen lite längre, jag åkte ner till värnhem för att hälsa på Emma som precis har flyttat till Malmö. Vi satt och snackade och åt lite innan vi stack ner till Entre´en runda, hon är en barndomsvän som alltid finns där, riktigt skönt. På kvällen kom Marie, Martina och Petter hem till mig och Patrik för lite fredagsmys. Vi tittade på Idol och hade det allmänt trevligt medans Patrik och petter hade ölprovning :)

I lördes var det match och det var dags för Farmen. Vi spelade jättedåligt och förtjänade verkligen inte att vinna då vi tappade allt i andra halvlek. Men det var den första förlusten så vi får se till att det blir den sista. Efter matchen åkte jag hem och tog en power nap innan vår lägenhet invaderades med härliga människor. Först kom Patriks kompisar och sen kom det 10 tjejer från mitt lag. Det blev en riktigt trevlig kväll med mycket skratt och mycket alkhol, haha.

Jag och Patrik har haft en riktig bakisdag. Det blev en mysig frukost i sängen innan vi flyttade in i soffan. Vid fyratiden klädde vi på oss och åkte och handlade. Nu har vi kränkt i oss massa tacos och är väldigt mätta och belåtna. Nu sitter jag här i soffan och är bara nöjd över helgen och över alla fina vänner som förgyller tillvaron !

Snart dags för Ny vecka och Nya möjligeter.

dsfb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0