Vuxen?

 Jag säger bara, härmed säger jag upp mig som ”vuxen”. Jag har bestämt mig för att jag bara vill ta det ansvar som passar en åttaåring. Jag vill gå på McDonald’s & tro att det är en femstjärnig restaurang. Jag vill tycka att M&M är bättre än pengar, eftersom man kan äta dem. Jag vill springa barfota i mjukt gräs, smutsa ner byxorna, ligga under ett stort träd & kolla på när grenarna rör sig i vinden, ha en saftkiosk tillsammans med mina vänner en varm sommardag. Jag vill ha regnställ & gummistövlar & få plaska i pölarna. Jag vill att mamma gör goda mackor & varm choklad. Ibland kan jag drömma mig tillbaka till den tiden... då var livet allt bra enkelt :)

wr


Kommentarer
Postat av: Marie

mm.. samma här, men varje ålder har väl sin charm!

2009-10-07 @ 12:50:51
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0