I löparspåret...

Nu har jag varit ute och sprungit i detta underbara vårvädret. Med hög musik i öronen och vinden i håret är det riktigt härligt att få springa av sig. Jag är uppväxt med träning och sen jag var 5 år har jag tränat minst 3-4 ggr i veckan. Många frågar och undrar hur jag orkar.. Det enkla svaret är att jag mår bra av att träna, det är då jag får göra av med gammal energi och får en massa ny. Nu är handbollssäsongen slut och jag tycker faktiskt det är skönt med uppehåll från handbollen, men jag måste träna ändå, annars mår jag helt enkelt inte bra.

Träning is the shit !

wg


Kommentarer
Postat av: Joanna

Asså.. Jag börjar VERKLIGEN gilla detta inlägget !!!? ;) ;)

2010-06-22 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0