:)

Var du ett planerat barn? Vet faktiskt inte :P 
Var dina föräldrar gifta när du föddes? Nej
Är dina föräldrar gifta idag? Japp
Vad jobbar dina föräldrar med? Pappa är konstruktör och mamma jobbar på en skola. 
Har du syskon? Ja en lillasyster!
Vad gör dina syskon? Skola/jobb? Just nu jobbar hon i kafeterian på polishuset i Lund.
Vad gör du? Skola/jobb? Jag pluggar lärarutbildningen på Malmö Högskola
Hur skulle du beskriva din familj? Orden att beskriva är många. Men kort och gott: kärleksfull ♥

Tycker du att kärlek är den bästa känslan i världen? Att tycka om och vara omtyckt tror jag är jäkligt viktigt för att en människa ska må bra. Men själva kärleken kan lika gärna vara från familj/vänner som pojkvän.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej! Men det kan ju räcka med en gång för att verkligen få upp intresset för en person.. men riktig kärlek tror jag är mycket djupare än att bara ha setts en gång.
Kramar du dina vänner när du träffar dom? Ja, oftast.
Säger du ofta "jag älskar dig"? Jag säger det ofta till Patrik eftersom vi träffas så mycket, men är sämre med att säga det till familj och vänner, tyvärr.
Är du singel eller upptagen? Nope, sambo ♥
Pratar du med ditt senaste ex? Nej inte mycket. 
Har du någongång sparat något från ett förhållande? Ja
Vilka egenskaper ska en person ha för att du ska tycka om den? Jag uppskattar ärliga människor som har lätt till skratt. Någon som är omtänksam, trygg i sig själv och som man kan lita på i alla väder. Detta stämmer in på alla mina vänner :)
Vad dras du till hos det motsatta könet? Charm, humor, händer och ögon.

Vilken/vilka filmer gillar du? Några av mina favoriter är Dear John, My sisters keeper och The Notebook. 
När vaknade du idag? Patriks klocka började ringa klockan nio.
Vad har du gjort idag? Hitills inte så mkt, ätit frukost och myst framför tvn.
Vad åt du till frukost? Mackor med ost och så en kopp kaffe. 
Vad har du på dig? Nattrlinne och morgonrock ;) 
Bästa med dagen? Att jag är ledig! 
Sämsta med dagen? Att jag än så länge är ensam. 

Har du någongång trillat bland folk? Haha, alldeles för mycket!
Har du gjort bort dig inför människor många gånger? Det har jag alldeles säkert! Men det bjuder jag på :-)
Var fick du dina senaste pengar ifrån? Studiebidraget, vilket inte är mycket...
Senaste alkoholintag? Drack minsann en cider igår, hehe.
Har du bott i något annat land? Nej
Tycker du om broccoli? Japp.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vem fick du senast sms av? Linda

Hur firade du julafton? Hemma hos mammas och pappa med familjen ♥
Hur firade du nyårsafton? Med mina Malmöflickor.
Hur ska du fira nästa julafton? Med familjen, precis som vanligt. Åh, längtar efter julmat o julmys!
Hur ska du fira nästa nyårsafton? Vet inte riktigt än.. 

Är du polare med dina grannar?
Nej.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Frida och Anders bröllop var riktigt fint och roligt :)  
Gillar du bananer? Bananas are for monkeys! Men ja, jag gillar't ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0