♥ GOD JUL ♥

Ja idag är det julafton, lite svårt att ta in. Känslan är inte densamma som när man var liten. Då började jag och Johanna dagen med att springa runt i huset och leta upp ledtrådar, som skulle leda oss till en gemensam julklapp. Men jag tror att den här riktiga julkänslan kommer ju mer dagen går. Nu är det snart frukost och sen är det lite som ska fixas och donas här hemma.

Klockan tre sitter vi allihopa i soffan för att titta på vår kära Kalle och hans vänner. Samma kommentarer som kommer varje år, men det är samtidigt lite mysigt det med. Vet inte riktigt hur man ska få plats med all god julmat, i år har jag faktiskt inte varit på ett enda julbord, det har helt enkelt inte blivit av. Sen är det julklappsutdelning, ris ala´malta och sen är det bara mys resten av kvällen.

Alla har vi våra traditioner, hur firar ni jul? :)

GOD JUL MINA FINA VÄNNER ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0