Jag, Donkey & Diddy

Dagen har spenderats på soffan. Har sovit lite och tagit igen de timmarna osm jag missade inatt pga hostan. Pratat med min pluggkompis Malin och planerat lite inför vår B-uppsats som ska skrivas nu. Vi tar ledigt imorgon och sen sätter vi igång på onsdag, blir spännande och Malin är grym så det går säkert bra. Har precis varit nere i tvättstugan och kastat in massa tvätt, vi har verkligen samlat ihop ett helt berg. Vi har ju lyxen att ha tvättmaskin i lägenheten, men det är rätt skönt att tvätta undan lite i dem stora maskinerna där nere ibland.

Nä nu ska jag återgå till mina två bästa vänner för tillfället,
Donkey och Diddy Kong ;)

mjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0