Kronisk trötthet?

Nu har jag kommit fram till det... Jag lider av Myalgisk Encefalomyelit (ME). För er som inte hört talas om sjukdomen innan så betyder det kronisk trötthet. Iallafall känns det så, jag är konstanst trött, jag kan sova hur mycket som hellst och ändå är jag trött. Antagligen är det mörkret och vädret som påverkar mig såhär mycket och inte någon sjukdom, men tråkigt är det. Läste idag på aftonbladet om att man om några år kan vaccinera sig mot Myalgisk Encefalomyelit som ska vara någon form av virus. Om det är ett virus jag lider av så ska jag stå först i vaccinationskön ;)

ni


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag förstår din trötthet, det är kallt, blött och mörkt ute och långt till sommaren. Jag är precis likadan! Det går över, det kommer en sommar och värme igen! kram

2010-12-03 @ 10:02:03
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0