Lördag

Dagarna rullar på och snart är det lördagskväll. Igår blev det en relativt lugn dag, vilket var väldigt skönt. Emelie och jag stack och handlade mat som vi sedan åt framför handbollen. Det går riktigt bra för damerna nu faktiskt, de har vunnit alla sina tre gruppsspelsmatcher. Efter handbollen begav vi oss bort till Emma där en mysig tjejkväll med idolfinalen i fokus. Vi blev sju tjejer där hälften höll på Jay och hälften på Minnah. Som ni säkert vet så vann ju Jay, vilket enligt mig är helt rätt :)


Imorse var det uppstigning i ottan för att sälja potatis med handbollen. Det gick ganska trögt idag, men nu är det iallafall över för denna gången. Ikväll kommer Patrik hit och vi ska äta god mat här i Hörby med familjen. Blir nog lite gott att dricka och en runda kort också senare skulle jag tro.


Bjuder på en bild på mig och vår fina Totte :)

nih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0