Onsdag

Malin har varit hos mig hela dagen. Vi har suttit och planerat och skrivit på vår B-uppsats. Det är inte helt lätt, men nu har vi lagt upp en plan och det är bara att jobba på. Vi ska skriva imorgon också, så det går helt klart framåt. Vi vill ju bli klara så att vi kan vara lediga jul och nyår :)

Mia ringde mig för någon timme sen och frågade om jag hade lust att titta på handboll ikväll, hon hade nämligen två biljetter över. Herrarna spelar ju World Cup finalen här på Malmö Arena. Så jag och Patrik ska dit med Mia och Lukas och kolla matchen på plats ikväll. Det ska bli riktigt kul, har världens finaste vänner ♥ 

Nu är jag helt slut efter allt pluggande, så nu blir det lite chill i soffan innan jag ska åka och handla lite. Hinner även kolla damernas match innan jag ska till Mobilia och hämta upp Patrik.

Puss på er !

j9i


Kommentarer
Postat av: Joanna

Patrik kan ju FEET TACKA MIG FÖR DEN BILJETTEN!

2010-12-08 @ 16:54:03
Postat av: Pillan

Han är dig evigt tacksam ;) Haha

2010-12-08 @ 17:08:58
Postat av: Sofie

Sv: ja mörket gör säkert sitt=) haha!

2010-12-08 @ 20:22:48
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du skriva din b-uppsats om?

2010-12-08 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0