September

Vet inte om ni sett "Så mycket bättre" som gått på lördagskvällarna den senaste tiden. Jag har iallafall sett de flesta på tv4 play och jag bara älskar programmet. Det är härliga artister som bjuder på sig själva. Den som imponerat mest på mig är Petra Marklund mer känd som September. Shit vilken tjej hon är, snygg, vacker, begåvad och dessutom verkar hon vara en riktigt härlig människa. Gillar verkligen hennes frisyr, tänk om man hade vågat sig på något sånt ;) Tänkte iallafall bjuda på det bästa klippet från säsongen där hon tolkar Petters låt "Mikrofonkåt"... Så jäkla bra så att jag får gåshud !



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag bara älskar henner version av denna låten!! Jag brukar alltid kolla på reprisen av programmet på söndagarna!

2010-12-07 @ 11:11:17
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0