Söndag

Igårkväll körde jag och Patrik ner till stan för att käka. Närmare bestämt så blev det fondue på Pers Krog, så himla gott. Sällskapet var Tulle, Sisse och sex andra trevliga människor. Mätta och belåtna begav jag och Patrik oss hem till Tulle och Sisse där vi fyra avslutade kvällen med lite kortspel, som vi tjejer såklart vann, twice!

Om en stund så ska jag bege mig hem till Therese, som är en gammal klasskompis till mig. Hon är en sån vän som jag hoppas jag alltid ska få ha kvar, även om vi inte ses så ofta, så hörs vi med jämna mellanrum. Hon bor här i Malmö med sin flickvän och enligt rykten så ska vi baka pepparkakor idag, kan inte bli annat än lyckat :)

Hoppas ni får en skön söndag.


En bild på när vi var med Sisse och Tulle nere i Fuengirola i sommras...

jfwn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0