Tisdag

Igår var en mysig dag. Vaknade upp av mig själv och startade dagen i soffan med frukost och kaffe. Hoppade in i duschen och begav mig sen till Joanna. Vi kände att vi ville ut och se lite folk så vi körde till Entré. Vi letade festoutfit, men hittade inte mycket. Innan vi körde hem stack vi inom Hemköp och köpte med oss lite godsaker hem. Kvällen innehöll en massa handboll, först damernas landslag och sen herrarna. Det blev vinst för båda och en riktigt lyckad dag med min fina vän,
vad hade jag gjort utan dig? ♥


ni


Kommentarer
Postat av: Pagge

Men är inte detta det bästa att vakna upp till? Gillar den vita lögnen om "lite" godsaker :) hihi

2010-12-08 @ 11:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0