En liten lista...

Du heter: Pernilla Andersson
Smeknamn: "Pillan" ("skatt" av Patrik)
Beroende av: Choklad & träning
Vad fick du senast en komplimanger för? Att jag var omtänksam.
Hur imponerar man på dig? Humor och utstrålning
Brukar du skratta för dig själv? Ohja, jag är rolig
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vad bra att febern är över! Jag kan nog inte erbjuda något jätteaktivt. Men umgås kan vi absolut göra, häng i soffan orkar jag typ med.. Och sen är det ju handboll på tv! Puss (Pagge)
Har du haft sex idag: Hallå, min mamma läser min blogg...
Hur svarar du i mobilen: Heeeej
Vem ringde du senast?: Patrik
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han var påväg hem från jobb.
Antal timmar sömn inatt: Fem kanske... :(
Sov du ensam: Nä, med Patrik ♥
Brukar du komma i tid: Ja, tycker det är väldigt jobbigt att vara sen.
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Oj, så mycket olika, svart kanske..
Vad tycker du om fötter: Söta på barn och äckliga på vuxna.
Vad saknar du: Ingeting just nu, kanske några vänner
Vad gjorde du igårkväll: Satt på en buss med laget påväg hem från Kalmar och tittade på SATC 2-filmen.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid elva -halv tolv.
Är du blyg?: Nä, det skulle jag väl inte påstå att jag är. Kanske bland folk jag inte känner.
Sysslar du med någon idrott: Handboll is the shit!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Har du spytt offentligt: Japp.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Helikoptern!
Är du nöjd med ditt liv: Ja, väldigt nöjd.
Är du bortskämd: Ja, det är jag nog
Vad gör du i morgon: hänger i soffan med Pagge :)
Vad är det värsta du vet?: Falska människor.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, det har jag 
Vad är det finaste du fått?: Oj jag har fått mkt fint. Men guldhalsbandet och guldarmbandet jag fick av Patrik för något år sen tycker jag är väldigt fint.
En speciell dag du minns: Svårt, finns många speciella dagar
Du samlar på: Fina minnen ♥
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Patrik eller en av mina fina vänner.
När grät du senast: I tisdags.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa iväg med min vänner.
Vill du gifta dig: Ja, absolut
Vill du ha barn: Aa, utan tvekan
Är du musikalisk?: Nä, inte direkt
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Aa, antal gånger
Biter du på naglarna: Usch ja, äckligt och jobbigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0