Årets dipp...

Varje år händer samma sak vid den här tiden. I slutet av februari, mars så är allting lite jobbigare för mig. Jag får liksom en dipp, all motivation och glädje försvinner och sugs ur min kropp. Det är nog bristen på ljus, sol och värme, det känns så långt borta just nu. Jag behöver vår och sommar nu, få möta de varma solstrålarna. Kunna gå utanför dörren utan en tjock vinterjacka, mössa och vantar. Att bara kunna hoppa i sina tygskor och lägga sig på gräset. Jag vill slippa se detta grå/vita landskapet överallt. Jag är född i fel land.... Åhhhh !


Dagen har iallafall gått undan idag och jag har hunnit med en hel del: musiklektion, plugg, fixa några ärenden, köra till Hörby, mys och mat med familjen, firat mamma, kört tillbaka till Malmö, tränat, duschat och nu bara myser jag i soffan med te och tända ljus.

P U S S

buy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0