En ledig dag...

En helt ledig dag och jag har inte gjort allt för mycket. Har njutit av att inte ha några måsten. Sovit ut, kollat på massa tv-serier, pluggat lite och sen vilat igen. Sen fick jag nog och hoppade i mina joggingskor och tog en lång löparrunda. Att ut och springa själv, helt i sin egen takt, utan krav, med hög musik i öronen och bara rensa huvudet på skit. Den känslan är sjukt härligt! Jag tror faktiskt att det blir en runda imorgon förmiddag också, har bestämt mig för en del ändringar i min livsstil.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig.
Sen ska jag krypa upp i soffan med en stor kopp te´och
vänta på att Patrik ska komma hem på lite onsdagsmys.
Imorgon väntar ett spännande möte i Höör :)

PUSS&KRAM

nji      h8


Kommentarer
Postat av: Linda

Med betoning på spännande - ser fram emot att höra ALLT ;)

2010-02-17 @ 18:29:44
URL: http://bromee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0