F R E D A G !

Fredag förmiddag och jag och Malin har redan hunnit med att plugga ett par timmar. Allt börjar falla på plats och nu är det bara att trycka in det sista under helgen. Om en stund tänkte jag åka ner till mobilia för att lämna tillbaka en film och hälsa på Patrik i deras nya butik.

Får ju inte glömma att säga grattis till min kära lillasyster som fyller 19 år idag. Shit vad åren går fort. Jag har beställt hennes present på internet så jag hoppas verkligen på att den ska komma idag, hehe.

Igårkväll kom Patrik hem med en ny dator som han köpt. För att jag inte skulle bli allt för svartsjuk så fick jag en jättefin klocka som han beställt på internet. Jag är helt kär i klockan som är i guld och lite retro, min nya favvis helt enkelt, tack älskling :)

Ikväll blir det fredagsmys med tjejerna.
Vi ska käka tacos, dricka vin och spela spel.
Kommer bli en riktigt bra kväll känner jag på mig !


mnioer


Kommentarer
Postat av: Emmy

sv; jaså? :D det visste jag inte :D Ska jag fråga henne :D

2010-02-26 @ 22:36:19
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0