Morgonstund har guld i mun...

När klockan ringer tidigt på morgonen, är det så sjukt jobbigt att gå upp. Men när man väl har gjort det och tagit sig en varm dusch så är det lugnt. Då brukar jag klä mig och sen sätta mig i soffan med en STOR kopp kaffe och titta på "Vakna med the voice" som går på kanal 5. Josefin, Paul och Jakob förgyller mina mornar och jag måste verkligen slita mig därifrån för att inte komma försent...

Nu ska jag in och pussa på min pojkvän innan det är dags att köra till praktiken.
Ikväll blir det myskväll !
I like ;)

j90


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Hej pernilla!

vilken fin text du har i dina inlägg .. vad heter den? får jag lov att också ha den?

Kram Fiffi

2010-02-12 @ 15:32:43
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: SOFIE

jag hittade den och satte in den men tycker du inte att jag ska ha den så säg ifrån :) då tar jag bort den!

2010-02-12 @ 15:37:02
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0