My B-day !

Idag för 21 år sedan kom lilla jag till världen. Tänk vad åren går fort, men jag måste ändå säga att varje ålder har sin charm. När man var liten runt 5 år, så fick man så mycket uppmärksamhet, fick leka och ha kul. När man fyllde 10 var allt så spännande med skolan, killarna och kompisarna. När man var 15 så skulle man försöka slita sig loss från sina föräldrar, göra revolt och springa på disco. Nu är jag 20+, är sambo, pluggar på högskolan och njuter av alla mina underbara vänner


Sötast idag var en sjuårig pojke på praktiken. Förra vecka frågade han mig vad jag tyckte om och vi pratade en del om det. Jag berättade att jag är riktigt svag för glass. Idag kommer han med en jättefin teckning som han lagt ner mycket tid på. Där har han ritat av mig, han själv och en glassbil och skrivit massa fint, så söööt och han hade ju verkligen en tanke bakom :)

Att bli ihågkommen är en härlig känsla. Har fått många grattishälsningar idag.
Tack mina vänner!


njio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0