Onsdag.

Vilken tråkig men välbehövlig dag jag haft idag. Jag har pluggat massa inför min kommande tenta, den är muntlig men jag vet inte om jag ser det som positivt eller negativt faktiskt. Sen stod jag inte ut med röran som vi har här hemma, så jag tog tag i det. Vårt stora problem är kläder, de finns överallt! Men nu är allt undanplockat, renbäddat, damsugat och städat. När jag öppnade kylen så ekade den tomt, det var bara att köra ner till ica och fylla på förrådet. Nu finns där massa gott att tillaga !

Angående min vinterdipp så har jag nu hittat ett botemedel.
Så fort jag känner mig lite nere så tittar jag på detta klippet,
det får mig att skratta hejdlöst i flera minuter ;)

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0