Pyssliga Pernilla ;)

ni

Är nästan precis hemkommen från dagens praktik. Har varit full rulle hela dagen, har hållt i alla hjärtans dag pyssel och det gick jättebra. De fick göra små hjärtmöss och skriva söta hälsningar till någon dem tyckte om. Jag och barnen pratade lite om kärlek och om hur det känns, dem är så söta. Efteråt så hade jag utvärdering tillsammans med min handledare och hon hade bara massa positivt att säga och att jag känns trygg och pedagogisk tillsammans med barnen, vilket är skönt att få höra. I början är det lite läskigt att stå där framme sjäv framför barnen men samtidigt är det väldigt kul och givande.

Nu har jag fått i mig lite mat och ligger utslagen i soffan. Imorgon är det sista dagen på denna praktikperiod och då är det jag och Tina (En annan lärarkandidat) som ska stå för planering och genomförande av hela dagen för 40 stycken små förstaklassare. Vi ska ha ett OS-tema har vi bestämt, med tipsrundor, fakta, gympa, bild och film. Det blir nog en riktigt kul och spännande dag imorgon!



PS. Kärlek är en fanklubb med bara två medlemar

 


Kommentarer
Postat av: SOFIE

åh tack va snällt :) Kram

2010-02-12 @ 18:24:56
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0