Tonight gonna be a good night !

Min fredagskväll blev oerhört lugn, då det har varit en tuff vecka med massa tidiga mornar. Jag och Patrik åt en god middag, sen satte vi oss i soffan och myste med ett glas vin. Halv tolv väkte Patrik mig i soffan och frågade om vi skulle gå in och lägga oss, hade alltså däckat framför tvn. Så kan det gå men idag är jag helt utvilad.  Nu ska jag städa lite här hemma och förbereda inför ikväll. Då kommer nämligen mina favorittjejer hit. Vi blir ca 10 tjejer som ska dricka vin, sen ska vi ner till stan och dansa. Ska bli riktigt kul :)

Har ju glömt att berätta att Bamse är på besök. Efter varje match så delas bamse ut till någon i laget. Han har varit med i några år och har vandrat runt till många. Just nu befinner han sig hemma hos mig och han trivs som fisken i vattnet!

Ha det fint ♥

mo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0