Great night.

Alla hjärtans dag är förbi för denna gången och jag kan inte säga att jag är något big fan. Visst är det en mysig tanke att man ska ge extra mycket kärlek och uppskattning till någon du tycker om. Men att man ska göra det just den dagen, att alla affärer och medier förstorar upp det så mycket förstår jag inte. Jag tycker man kan visa den uppskattningen vilken dag som hellst eller varför inte varje dag? Vardagsromantik är det finaste som finns, en liten lapp på bordet, ett kärleksfullt sms eller en mysig kväll tillsammans. Att köpa en liten present den 14 Februari är väl gulligt men jag skulle nog uppskatta den mer idag den 15 Februari, ingen press, inget påtvingat utan bara från hjärtat...


I lördeskväll var mina favorittjejer här på besök för att fira min 21 årsdag. Vi blev ca 12 stycken som åt ost, kex och drack massor med vin. Hade en riktigt trevlig kväll som slutade på Etage´s dansgolv. Jag och Emelie var hemma igen halv 5 på morgonen efter ett besök på Max. Tack för en härlig kväll tjejer, ni är dem bästa! Bjuder på lite bilder från kvällen här nere.. 


Igår var jag lagom seg, kollade lite på fotboll och på kvällen var vi hos Patriks föräldrar och käkade.
En mysig söndag helt enkelt :)

ni

vtr

hiu

ji

hui

ni

yu

mko


Kommentarer
Postat av: Gyllarp

De bästa med det mesta :P!!!!

2010-02-15 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0