Kalas :)

Igår var det dags för hemmamatch mot Ronneby. Det har gått lite trögt med spelet på sista tiden men igår släppte mycket. Jag fick många fina utspel på kanten och jag hade flyt och allt bara funkade för mig. Den känslan är sjukt härlig, sju bollar fick jag in i mål, great :)

Efter matchen var det snabba ryck som gällde. Hem och börja laga mat, duka och fixa. Vi skulle nämligen ha lite kalas för släkten på kvällen. Vi bjöd på Enchiladas med tillbehör till mat och en god chokladkaka till efterrätt, blev hur bra som hellst. Fick massa fina presenter: smyckeskrin, halsband, parfym, tårtbestick, servis, kakformar, blommor, presentkort och pengar. Tusen tack !

Idag när jag vaknade mådde jag mindre bra. Ont i huvudet och halsen, stop i näsan och känner mig allmänt krasslig. Skulle egentligen träffat Malin idag men tror jag får knapra alvedon och vila idag istället. Det är en tuff vecka som väntar med tidiga mornar och massa egna lektioner som jag ska hålla i.

Nu ska jag starta en maskin tvätt och sen krypa
ner i soffan med en bra film.
Ha det fint
KRAM

mo  nbiu 
jnjui cxrt


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilka fina presenter!!

2010-02-07 @ 11:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0