Isprinsessan

I torsdags så åkte jag skridskor med barnen på praktiken. Var på riktigt lite nervös för att jag skulle ha glömt hur man gör när man åker skridskor. När jag stapplade ut på isen såg jag ut som bambi på hal is med massa barn runt mig som susade förbi. Efter några minuter hade jag ett barn i var hand och en som puttade på mig bakifrån. Vi skrattade, ramlade, jagade varanndra och hade riktigt kul. Efter en timme på isen var jag värsta isprinsessan, jag måste åka skridskor snart igen!

I skolan just nu håller vi på med ett grupprojekt där vi ska skapa en föreställning som ska innehålla teater, musik, sång, film, bild. Denna föreställning ska spelas upp inför en publik och vara under 30 minuter. En riktig utmaning som jag inte var så förtjust i när jag fick reda på det. Men nu när vi har börjat ser det ut att bli riktigt kul. Vi hade möte idag och planerade storyn och vilka roller vi ska ha. Vi skrattade och kom med massa kul ideér. Kan bli riktigt bra faktiskt, men det kommer bli mycket jobb...

F r e d a g s m y s !

jhi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0