Onsdag...

Har varit på praktik ute i Vellinge hela dagen. Som alltid går tiden fort med härliga barn och trevliga kollegor. Imorgon ska vi åka skridskor, kan bli spännande. När jag kom hem slängde jag mig i soffan och spelade mitt nya faoritspel Farm Frenzy 2 heter det och jag är sjukt beroende ;)

Men nu har jag iallafall slitit mig från ryggläget och lagat mat till min man. Det blev stuvade makaroner med kottbullar och grillad paprika, riktigt gott blev det! Nu blir det mys i soffan resten av dagen.
Jag gillar onsdagar ♥

P U S S  &  K R A M


p.s matchen igår gick över förväntan, vi spelade riktigt bra !


Kommentarer
Postat av: Mimman

Hej vännen. Hur är det? Jag tänkte be dig om en tjänst.. Skulle jag kunna lämna en bok till dig som du kan lämna i skolan på måndag om du ska dit förstås? Puss

2010-03-04 @ 19:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0