Torsdag.

Som dem flesta som läser här vet, så pluggar jag ju Barn- och ungdomsvetenskap på Malmö högskola just nu. Men igår jag även jobba lite extra igen, vilket är skönt då studiemedlet inte är speciellt högt. Jag arbetar som arbetsledare i resturangen på Skånes djurpark i Höör under vår och sommar halvåret. Igår var det dags för den första dagen och det är mycket som ska göras. Alla hyllor, frysar och kylar är tomma. Fick börja med att sätta mig och beställa hem massa mat och allt annat som behövs. Idag har vi fått iordning lite bättre men både jag och Jennie (min chef) har lite panik då vi faktiskt ska öppna för säsongen på torsdag. Som jag skrivit innan har vi massa nya rätter på menyn och det kommer bli en stor utmaning att få allting att fungera, men jag älskar utmaningen och tror att det kan bli riktigt bra.

På tisdag börjar den sista kursen på termin två i skolan. Var tog den tiden vägen? Väntar med spänning på betyget från den kurs vi nyss avslutat - Lek, kultur och kommunikation. Är faktiskt lite nervös över resultatet och kikar in och kollar min mejl hela tiden..

Lägger upp lite bilder som är tagna för ca 2 minuter sedan.
Patrik är lite busig såhär på torsdagskvällen ;)

Uppskattta och njut av alla underbara i din närhet !
Puss&Kram

ioumol
njik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0