UNDERBAR DAG !

Har haft den bästa dagen på mycket länge. Hur ofta får man två underbara besked på samma dag? Först så fick jag mitt skattabesked idag och fick reda på att jag får lite pengar tillbaka, redan där var min dag räddad. När jag sen gick in på vårt intranät via skolan, så såg jag att vårt kursbetyg kommit och att jag fått Vg. Jag hade verkligen inte räknat med att få högsta betyg i denna kursen, helt sjukt glad.

Att sen solen har lyst och det stod +18 grader på min termometer gjorde ju inte saker sämre. Jag, Marie och Martina tog på oss gympadojjorna och begav oss på en powerwalk nere vid ribban och västra hamnen. Efter ca en och en halv timme var vi hemma igen. Nu har jag precis duschat och ska slänga i mig lite mat.

Om en timme kommer tjejerna hit på fredagsmys.
Dagen kunde inte varit bättre
Livet leker :)


Puss&Kram

jho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0