Vååår !

Idag blev det sovmorgon, vilket var riktigt skönt. Vid tolv tiden så tog jag och Patrik en brunch på Kniv&Gaffel, där dem alltid har riktigt god mat. Sen körde han mig till skolan, då det var dags för ny kurs idag. Den nya kursen heter språk och meningsskapande, kan bli spännande. Två månader kvar till sommarlovet, ska bli skönt faktiskt även om jag ska jobba hela sommaren.

Har en ganska tuff arbetsvecka på djurparken framför mig, men skönt med pengar och kul med allt nytt som händer där. Nya menyskyltar ska sättas upp imorgon och på torsdag drar det igång på riktigt.

Efter en vadslagning tillsammans med Patrik som jag vann så väntar snart en trerätters middag. Den ska bestå av en skagentoast till förrätt, lövbiff med hackebackspotatis och bearnaisesås och till efterrätt blir det våfflor om vi orkar det efter all mat. Gott ska det bli :)

Idag har jag glidit runt i min nya fina skinnjacka.
Jag bara älskar detta vädret.
Puss&Kram

jnio


Kommentarer
Postat av: Ida Olofsson

den har jag med, loove it!

2010-03-30 @ 17:33:54
URL: http://olofssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0