Första advent

Ja det har väll inte ungått någon att det är dags att tända det första ljuset idag. Tiden rinner iväg och snart är det julafton. Helgen har varit väldigt lugn efter en tuff vecka. Eftersom Patrik åkte till Göteborg över helgen för att jobba så har ja tillbringat helgen i Hörbyhåla. Myst med familjen och igårkväll var jag med min favorit-Emma ♥ Vi var nere på Offside och åt god mat och drack vin. Därefter gick vi hem till Emma där vi mös i soffan och bara snacka strunt, en riktigt fin vän har jag.

Åkte från Hörby vid tolvtiden idag. Hemmet såg ut som ett bombnerslag, så det var bara att sätta igång. Det börjat likna något med jag är långt ifrån klar. Måste ner i källaren och rta fram julsakerna... Nänu får jag sätta fart igen, bilder kommer upp när jag är färdig :)


vd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0